Επιστροφές

Πολιτική επιστροφών μη κατεστραμμένων προϊόντων

Στην v-games.gr φροντίζουμε να σας παρουσιάζουμε τα προϊόντα μας με τον καλύτερο και πιο κατατοπιστικό τρόπο. Ωστόσο, υπάρχει πάντα η πιθανότητα ότι κατά την παραλαβή ενός προϊόν μπορεί να μην το θέλετε πλέον ή το χρειάζεστε. Ή κάποιος μπορεί να σας δωρίσει ένα προϊόν που παραγγείλατε πριν προλάβετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας στο v-games.gr. Για να καλύψουμε όλες αυτές τις πιθανότητες, σας προσφέρουμε την δυνατότητα να επιστρέφετε μη κατεστραμμένα προϊόντα. Ακολουθούν οι όροι και οι τρόποι επιστροφής τους:

Όροι επιστροφής

(i) η ημερομηνία παράδοσης και επιστροφής πρέπει να είναι εντός 2 εργάσιμων ημερών.

II) η συσκευασία δεν πρέπει να έχει ανοιχτεί και να είναι στην αρχική (εργοστασιακή) κατάσταση.

Διαδικασία Επιστροφής

(i) μέσω τηλεφώνου στο + 30 211 111 0150 ή μέσω email στο [email protected]

(ii) παράδοση του προϊόντος

(α) Εάν βρίσκεστε κοντά στην αποθήκη μας, μπορείτε να μας επισκεφτείτε αυτοπροσώπως. Θα ελέγξουμε το προϊόν και θα σας καθοδηγήσουμε στο υπόλοιπο της διαδικασίας

β) χρήση ταχυμεταφορικής εταιρείας. Σε αυτή την περίπτωση: Συσκευάστε το προϊόν σε ένα μεγαλύτερο κουτί για να φτάσετε στον προορισμό με ασφάλεια. Βάζετε στο δέμα ένα έγγραφο στο οποίο μπορείτε να περιγράψετε τον τρόπο που θα θέλατε να σας επιστρέψουμε, εφόσον το προϊόν είναι σε καλή και επιστρέψιμη κατάσταση.

Παρακαλούμε σημειώσετε ότι τα έξοδα επιστροφής καταβάλλονται από τον πελάτη. Θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι σε περίπτωση που το προϊόν δεν ικανοποιεί τους όρους που περιγράφονται παραπάνω, θα επιστραφεί στον αποστολέα και τα έξοδα παράδοσης θα χρεώνονται σε αυτόν.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς + 30 211 111 0150 ή στείλτε μας e-mail στο [email protected]

Επιστρέφει πολιτική κατεστραμμένων σε προϊόντα παράδοσης

Προτεραιότητα της Premium Solutions είναι η διασφάλιση της τέλειας κατάστασης των προϊόντων της. Αυτό ξεκινά από τη συνεργασία με τους διανομείς και συνεχίζεται στην Premium Solutions και σε όλα τα βήματα που απαιτούνται για την αποστολή του προϊόντος στον πελάτη μας. Σε περίπτωση που λάβετε ένα κατεστραμμένο προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί με τους ακόλουθους τρόπους: μέσω e-mail στο [email protected] ή τηλεφωνικώς στο + 30 211 111 0150, 11:00 π.μ.-17:00 μ.μ. Θα ελέγξουμε τα δεδομένα σας, την ημερομηνία της παραγγελίας σας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε. Ο καλύτερος τρόπος για να επιταχύνετε σημαντικά τη διαδικασία είναι να πάρετε μια ή δύο φωτογραφίες από την κατεστραμμένη συσκευασία (κατά προτίμηση με το χαρτοκιβώτιο).

Το προσωπικό μας βρίσκεται πάντα στην διάθεση σας. Στην αρχή θα προσπαθήσουμε να λύσουμε το πρόβλημά σας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αν αυτό δεν είναι αρκετό, ο υπάλληλός μας θα σας δώσει έναν αριθμό εξουσιοδότησης επιστροφής (ΑΕΕ/RMA) και απλά πρέπει να το στείλετε πίσω σε εμάς. Θα χρεωθείτε για τα έξοδα επιστροφής, αλλά θα τα επιστρέψουμε μερικώς μόλις το προϊόν ελεγχθεί και βρεθεί κατεστραμμένο.

Πολιτική για ελλείψεις εξαρτημάτων

Κατανοούμε πλήρως τις ανάγκες των σύγχρονων επιτραπέζιων παιχνιδιών και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα που παραδίδουμε προέρχονται από αξιόπιστους εκδότες που προσπαθούν να παραδώσουν τα παιχνίδια τους ολοκληρωμένα και μέχρι τον τελευταίο κύβο. Ωστόσο, υπάρχουν εξαιρέσεις σε αυτόν τον κανόνα και αν βρείτε ένα από τα παιχνίδια σας που λείπει ένα στοιχείο, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με τον εκδότη για να λάβετε τα ελλειπή κομμάτια/εξαρτήματα. Η Premium Solutions δεν φέρει καμία ευθύνη σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε με τα στοιχεία επικοινωνίας και με οποιονδήποτε άλλο τρόπο μπορούμε.